dilluns, 20 de febrer del 2017

Ca l'Ewa

A l'abril anirem a passar una nit a un bed & breakfast on jo ja hi he estat abans un parell de cops. La casa és molt bonica, és una antiga escola molt ben conservada i ben renovada. La planta de baix  és on s'allotgen els hostes, (en dues habitacions dobles molt ben decorades) , també hi ha la sala d'estar,  el menjador pels  esmorzars i la cuina de la família, el hall i una escala central que distribueix la casa. Tota la casa és de principis de segle XX. La mestressa és una dentista infantil jubilada i es nota que li encanta el tracte amb el públic i tenir els hostes contents.
Aquesta casa m'inspira molt, és com m'agradaria gestionar casa meva si s'hagués de convertir  en un futur proper en un bed & breakfast, cosa que m'agradaria molt.
Separant la vivenda privada de l'espai pels hostes, conservant l'aire autèntic i antic de les cases amb història. Que tot recordi els dies antics on les coses tenien un valor per elles mateixes.
Tenim els ingredients més importants per fer-ho.


4 comentaris:

Garbí24 ha dit...

a casa hem estat a molts d'aquest llocs, alhora tant autèntics i tant acollidors amb gent que sense conèixer fas llargues tertúlies. L'escalf d'una d'aquestes llars supera establiments de moltes estrelles, per mi almenys. Sempre que m'hi trobo, renego del meu pèssim anglès.....

Teresa ha dit...

És veritat, de vegades ens costa menys començar a parlar amb un estrany i explicar-los-hi la vida que a gent que conèixes de sempre. I va bé per practicar idiomes!

Anònim ha dit...

Espai patrocinat per Ewa bed & breakfast

Teresa ha dit...

Ha ha podria ser-ho però aquí no el trobaras...
Si algun dia en tinc un jo, de B&B ja el patrocinaré jo. ;P