dijous, 7 de juliol del 2016

Foc d'encenalls

M'emprenyen els canvis de plans a última hora, no per incidents o emergències que puguin succeir fortuïtament,  si no per desídia o inconcreció de les persones.
M'irrita  la falta de seriositat i que les coses quedin en l'aire i en la informalitat.
A vegades aquesta emprenyamenta que m'agafa, i que  comporta que l'orgull ferit i arrogant no em deixi disfrutar d'oportunitats que serien prou plaents i tonta burra de mi em perdo coses ben bones.
Però què hi  farem sóc com sóc, tossuda i cap quadrada com una mula germànica.
Cremo d'ira, em poso vermella com les ungles pintades, crido, rabiejo i m'encenc però ho cremo tot de cop i després no queda res. Foc d'encenalls.
Estúpida jo.

1 comentari:

Anònim ha dit...

Intenta evitar aquesta gent desidiosa.