divendres, 8 de gener del 2016

New year's resolutions

L’any 2015 ha estat un any meravellós, especialment el seu últim trimestre. He trobat  emocions que no esperava i he tingut sentiments d’una intensitat insospitada. Acabo els darrers dies amb una felicitat que m’aclapara i començo el 2016 amb joia, il·lusió i amb unes ganes boges d’estimar i de viure.

Normalment em plantejo  projectes abastables,  però un dels meus propòsits és tenir menys por i ser més ambiciosa, atrevir-me a tenir  somnis grans i coratjosos.
Sempre he estat prudent i modesta amb els meus reptes… he volgut aconseguir coses petites, assumibles , factibles que en certa mesura només depenguessin de mi. Ara potser caldrà que els meus anhels volin més alt, que tingui el coratge necessari per  a plantejar-me objectius que no depenguin només de mi i prou. Prometo que m'implicaré  en projectes que m'aportin a mi i als meus,  encara més felicitat.

Faré una MICA d’esport.
Vigilaré la meva alimentació.
Escoltaré més el meu fill i m'interessaré per les seves coses que normalment em costen d’agradar-me.
Cuidaré les plantes tot l'any. No només a l'estiu. 
Prendré una decisió amb la renovació del bany.
Reciclaré i ordenaré regularment els meus armaris.
Reciclaré i ordenaré regularment l’armari del meu fill.
Intentaré no estressar-me i mantenir la calma.
Llegiré més i veuré menys la tele.
Conversaré el doble.
Estalviaré per a coses que em facin il·lusió.
Gosaré somiar desperta.


5 comentaris:

Garbí24 ha dit...

tot no podem abastar-ho, però ja és molt que decidim que hauriem de fer-ho, senyal de que veiem el que ens fa falta.
Bona any i bona sort

Anna ha dit...

Caram noia, quantes resolucions! Espero que les puguis complir, si no totes, almenys una part. Endreçar els armaris és una d'aquelles coses que sempre fan mandra, la veritat...
Sort!

Anònim ha dit...

Res que no sembli gaire complicat de complir

Teresa ha dit...

No sé Pons... ets molt optimista, el tema de l'esport em coooosta molt!! haha

Josep B ha dit...

Uff...quina feinada tot això !! :-)