divendres, 24 de maig del 2013

Primamerda sound

La música techno no la soporto. Els Dj tampoc els soporto.  Afortunadament ningú m'obligarà a escoltar ni una cosa ni l'altra durants aquest dies de primamerdavera sound tant remundialment famosos. La penya que es passa el dia escoltant música, sense fer res més,  no la soporto tampoc. Es clar que a mi m’agrada la música. M’agrada molt i la disfruto com el que és: un luxe, un art per gaudir-ne amb total plaer.  Però m'agrada quan  em puc dedicar el 100% a escoltar-la  i no només sentir-la de fons, és a dir, pocs moments al dia. Algunes persones deuen tenir el cap tan buit d’idees que necessiten omplir-lo de soroll. Són els pesats que farceixen el Fb amb les seves cançons,  una darrera l’altre com si a tota la humanitat li importéssin les merdes que ells escolten.  I a més hi afegeixen comentaris de l’estil: “brutal!” “ bestial!” com si fes falta saber que això és l’únic que saben dir. Si us plau no molestin, això és gairebé com tenir uns veïns  torracollons que toquen la gaita a la 1 de la matinada.  No penso escoltar mai les vostres putes cançons que ni tan sols heu fet vosaltres, només les heu triat d'una llista. M’importen un “rave” party.